Friday, March 30, 2012

'cONAN saYA'.......dtg la cepatttt......

*sila bace entri ini dgn style n suare Detective Conan ye...sekian...harapmaklum...
pesanan dr pnulis blog.. :D

ouh.........hati saya mcm nk mnjerit jeee,,,die sgt comel kan?sgt2 comel...tmbahan pula bersama bunge itu......ouh sgt2 comel.... XD (brpe kali daa nk ulang sgt2 comel...?)hehe
die sgt hebat kan?ouh.....jantung saya mcm nk gugur jeeee...saya pon nk 'Conan saYa' hebat mcm conan ni....tp saya masih lg xdipertemukan dgn 'Conan saYa'...bila die nk dtg dlm idup saya pon saya xtahuuuu... (alamak!ayat...hehe)
sweet sgt2 dorg ni....ouh!saya rase mcm nk terjun bgunan 16tgkat jeeeee....tp kolej TDM ni ade 6tgkt je dan ia berakhir dgn level saya..iaitu level yg telah memenangi ptandingan 5S pd hr ituuuu...dan saya adalah ketua levelnya... (haha...tibe2..)*sambung.. saya pn nk mcm dlm gamba ni bila saya dah jmpe 'Conan saYa' itu.. (bila dh kawen ea.. :p)
ouh...maafkan saya klo trlancang bicare.. 

4 comments:

  1. kak didi!!!! i love conan too, tp bila dye jd shinichi lg hensem:)

    kak didi kahwen nanti jgn luper jemput:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamakkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!cmne nk kawen....conan pn kdd xde lg...,huhuuu zuby ni....

      Delete
  2. alamak !! teketut tayee <3 misshueee my "mrs conan" :(

    ReplyDelete
  3. okey!!!!!!! untung laaaa....org ade conan kan...bkn cam kdd... tp xpe...abg azan korang ade...die kan kwn kdd..

    ReplyDelete